Sabtu, 30 Mei 2009

Guru, Oh Cikgu!


Assalamualaikum,




rasanya memang terlewat untuk mengucapkan selamat hari gurukan? tetapi warga SMK. Sultan Abd Aziz Shah , Kajang , baru sahaja menyambutnya semalam. Jadi.....kire tak lewatlah ek.




Kepada semua guru2 di malaysia, saya, Mohd Azizul B. Abd Aziz, mengucapkan selamat menyambut hari guru, jasamu terus ku kenang biar aku hidup cemerlang. Baru semalam cuti bekerja, so dapatlah luangkan masa utk jumpa cikgu di sekolah, kebetulan plak ada sambutan hari guru. banyaklah juga kejadian2 yg "mendamaikan" . berjumpa dengan teman2 lama, tak sangka ada dlm 5 org kawan sekelas akan menjadi "cikgu" di SAAS untuk tugasan ROS mereka.




kepada Cikgu Suhairi, Athirah, Farah, Amier, Haikal(argh...sampai skarang tak percaya) Good luck. Gambate !!!




Kpd Cikgu2 kesayangan saya ,




Terutama


Pn. Kamilah, cikgu kelas Ting. 2 tapi diri ini still call sampai tingkatan 6, sampai hafal no :)


Pn. Hanizah Hassan, Cikgu Library yg jaga diri ni drpd Ting. 2, akhirnya berjodoh menuntut dlm kelas cikgu waktu tingkatan 6. terima kasih... betul kata cikgu... sayalah anak murid yg membesar dpn cikgu.


Pn. Norsewati, Cikgu Fizik paling best, never give up for her students...erm, walaupun hati saya tak kering, saya akan terus menerus mencintai ilmu, lagi2 yg cikgu wariskan :D



Saya bermuka poyo sewaktu grad, sambil mengapit Pn. Fatimah Majid dengan Siti Fairus




Pn. Fatimah Majid, Cikgu yg banyak back up saya , walaupun saya pemegang status student paling banyak kali ponteng skolah(seminggu cuma 2 kali je..) terima kasih sebab memahami masalah saya, InsyaAllah, saya akan kembali menulis, melangsaikan artikel2 khas utk cikgu.




kalau nak ditulis memang takkan cukup..dan banyak lagi,



Cikgu , Terima Kasih.!!!

Tiada ulasan: